Mijn favoriete boeken
Lang leve leren! Want je vakgebied is voortdurend in ontwikkeling, dus heb je kennis ook bij te houden. Ik volg daarom momenteel een Master in Marketingmanagement. Naast de zeer inspirerende bijeenkomsten is het lezen van studieboeken daar uiteraard een wezenlijk onderdeel van.
Ik deel mijn bibliotheek graag met jou. Misschien kan ik je inspireren ook een van deze boeken te lezen?
Consumer Behaviour – A European Perspective
Auteurs: Michael R. Solomon, Gary J. Bamossy, Søren Askegaard & Margeret K. Hogg Samenvatting Consumer Behaviour: A European Perspective 6th Edition by Michael R. Solomon, Gary J. Bamossy, Soren T. Askegaard and Margaret K. Hogg Now in its sixth edition, Consumer...
Marketing Strategy – A decision-Focussed Approach
Auteurs: Orville C. Walker, JR & John W. Mullins Marketing strategy Dit lastig te lezen boek, dat op de leeslijst stond van de masterclass Strategisch Marketingmanagement, gaat enorm diep de materie in. Gelukkig maken de praktijkvoorbeelden deze taaie kost een...
Customer Relationschip Management – Concepts and Technologies
Auteurs: Francis Buttle and Stan Maklan Customer Relationship Management Dit gemakkelijk leesbare boek stond op de leeslijst bij de masterclass Strategisch marketingmanagement. Ofschoon ik vanuit de praktijk al veel ervaring had opgedaan als projectleider voor CRM...